Wednesday, April 18, 2007

God morgon

God morgon! Såhär tidigt har jag nog inte bloggat förut, men den här morgonen har varit lite utav ett missöde. Det började redan igår när jag lyckades glömma att ställa in alarmet för att vakna (händer typ ALDRIG) annars. Men klockan tjugo över åtta så är det nån jävel som borrar med slagborr så att jag vaknar, vilket iofs var bra i det här fallet eftersom jag skulle gå upp. Men typ 3 sek efter att jag gått upp ur sängen slutar dom. Nästan så att man skulle kunna tro att dom bara borrade för att jag skulle vakna. Sen när jag ätit frukost och är klar med morgonbestyren inser jag att jag inte behöver åka hemifrån förräns om typ en halvtimme, så jag tänkte lägga mig i sängen och vila ögonen en sväng. Sätter denna gång alarm, men såklart på fel timme så jag lyckats trots allt försova mig. Nu har jag bestämt mig för att skita i den första föreläsningen och istället sitta hemma och dega tills det är dags för mitt handledarmöte klockan ett. Kanske pluggar lite också...

Har haft lite ont i halsen dom senaste dagarna också. Inte sådär vanligt ont i halsen utan när jag sträcker tungan på vissa sätt (t.ex. för att pilla bort nåt som fastnat på tänderna) så gör det ont längre bak på tungan/nere i halsen. Vetefan vad det kan vara för nåt, känns rätt konstigt.

Sen så har blogspot slutat skicka mail till mig när någon kommenterar på min blogg, även fast det är inställt att den ska göra det. Skitmysko! Nån mer som har samma problem?

Dessutom har Firefox blivit skitsegt sen jag installerade en ny tabmanager/sessionmanager som kallas tab mix plus. Blä!

2 comments:

Anonymous said...

Det är nog bara lite muskelvärk i tungan. Tungmuskeln är ju typ hur lång som helst. Har du lapat bäver mycket de senaste dagarna? =)

Pelle said...

haha, jag vet inte om jag har befogenhet att avslöja sånt här på bloggen ;) men får hoppas på att det är som du säger, hehe.