Thursday, April 12, 2007

Da-da-na-ni-na-na

Har suttit och jobbat med mitt fördjupningsarbete nu, beskriver hur stötdämpare fungerar och vilka olika typer det finns. Sådär lagom intressant, men deadlinen börjar närma sig nu. Nästa tisdag ska en draft på rapporten skickas in, 7:e maj ska den slutgiltiga versionen inlämnas, och den 9:e maj ska det hela presenteras. Ska bli fint att ha allting avklarat redan den 9:e maj dock, då kan jag fokusera på tentapluggande inför de två tentor jag ska skriva; Fordonsaerodynamik och elektroteknik. Den första är faktiskt en rätt så intressant kurs! Känns absolut som nånting jag skulle kunna tänka mig att jobba med i framtiden.

Pratade med UPS tidigare idag, dom skulle ju hämta upp min bärbara dator som ska in på service. Tyvärr hade dom åkt till fel adress, dom hade åkt hem till mina föräldrar för att hämta den. Lite underligt då HP dubbelkollade att min adress stämde när jag pratade med dom innan. Men men, pratade med dom idag igen och sa att dom kunde komma hit och hämta den fram till senast halv fem idag, för jag ska iväg på teckenspråkskursen snart. Klockan är nu tjugo över fyra, har dom kommit? Nix. Hur mycket sätter ni på att jag kommer bli tvungen att åka innan dom kommer hit?
Har inte övat teckenspråk på typ två veckor nu, för vår lärare var bortrest förra veckan, och jag kommer ihåg jäääättelite av det vi gick igenom senast. Det känns lite jobbigt! Måste bli bättre på att öva. Emelie, i helgen blir det TECKEN och inga visor!

Dags att packa ihop och börja röra på sig, until next time!

1 comment:

Emelie said...

haha, okej, du får påminna mig!