Sunday, April 8, 2007

En ganska produktiv dag

Idag har jag varit och hälsat på mina föräldrar, för en gångs skull. Nu när vi bor på var sin sida om stan och jag inte har bil så drar man sig liksom för att åka hela vägen dit. Men idag så fick jag låna brorsans bil. Skulle hämta hem min cykel också som sagt, samt en stekpanna, en golvmopp och en blomma/växt. Jag hämtade bilen på vägen hem från Emelie (brorsan bor typ mitt emellan mig och Emelie) och när jag kom hem så upptäckte jag att jag såklart hade glömt mina nycklar hemma hos Emelie (sjukt många 'Emelie' och 'jag' i den där meningen). Så jag fick åka direkt vidare till Tyresö (mor och fars residens) utan att komma in i lägenheten emellan. Väl där så skulle jag fota deras ena bil som dom ska sälja. Självklart så tog batteriet i kameran slut efter 2 bilder och laddaren låg hemma i lägenheten. Dom hade även velat haft kameran imorgon då Linnea skulle komma på besök. Otursdag I say! Nä, nu är det dags att göra något annat. Hejsvejs!

No comments: