Monday, February 26, 2007

Tangentbord och H-O-C-K-E-Y

Har köpt mig ett nytt tangentbord minsann. Jajjamen. Ett Microsoft natural curve nånting heter det. Det är lite som ett smygergonomiskt tangentbord, ett som inte riktigt vågat komma ur garderoben ännu. Hittils är jag väl inte jätteimpad, svårare att skriva på än ett vanligt, space-tangenten låter typ 10 ggr högre än dom övriga tangenterna, och det känns lite billigt. Å andra sidan kostade det typ 160kr så man får väl inte mer än vad man betalar för. Det har i alla fall USB-kontakt, vilket är anledningen till att jag köpte det. Jag får återkomma om en vecka och se om det känns bättre. Måste nog bara vänja mig vid den lite annorlunda layouten.

Snart ska jag iväg och äta middag med pappa, sedan går (vall)färden vidare mot ett utsålt(!?!?) globen där Djurgården ska möta Luleå i en hejdundrans sammandrabbning. Elitserien kunde inte vara mer spännande än den är nu, det skiljer bara 6 poäng mellan 6:e och 11:e plats. Det kommer bli ett jävla drag och en tokbra stämning. HEJA DJURGÅRDEN!

2 comments:

Anonymous said...

Jag hoppas att du är medveten om att den sista kommentaren förvärvade dig en eller möjligtvis sju assrape-with-head-in-toilet på fredag.

Pelle said...

hihihahohoahohoh, ja, det var ju meningen!