Thursday, March 15, 2007

Återhämtning

Håhå, ja ja. Då har man nästan återhämtat sig från sjukdomen jag skrev om senast. Det utvecklade sig så illa att jag låg utslagen i sängen med 40 graders feber tidigare i veckan. Inte helt kul kanske, fast nu känner jag mig nästan med i matchen igen. Får bli att försöka återhämta sig helt ordentligt i helgen.
Idag började en ny kurs också i aerodynamik. Vi har nån italiensk lärare som inte pratar världens bästa engelska, och jag fattade verkligen ingenting av vad han pratade om idag, satt där som ett stort frågetecken. Och när föreläsningen var slut så utropade han glatt att såhär långsamt kan vi inte fortsätta utan nästa gång så skulle vi dra igång på riktigt. Blir intressant att se hur det här ska gå...

Men nu har jag inte tid att sitta här längre, måste iväg till teckenspråkskursen. Adios tills vidare.

No comments: