Monday, March 12, 2007

SJUK!

Fan vad dåligt jag mår idag. Började med att jag hostade lite underligt igår kväll och började känna mig lite trött. Sen när jag vaknade i morse kändes det ungefär som att jag hade gått 10 ronder mot Mike Tyson. Dessutom hade jag elektrolabb klockan 10. När jag kom fram till tunnelbanan var jag helt slut och svettig, och efter 3 stationer insåg jag att jag aldrig skulle orka labba i 3 timmar så jag åkte hem igen. Jag som verkligen inte har tid att bli sjuk! Nu sitter jag här med en kopp te och ska försöka få lite skrivet på mitt fördjupningsarbete. Känns som jag ligger hopplöst efter, suck. På onsdag drar dessutom ännu en kurs igång så då har jag ännu mindre tid, och ännu mer att göra. Får väl försöka göra det bästa av situationen och hoppas att det löser sig.

2 comments:

Pelle said...

Hehe, har du kollat för mycket på my name is earl eller? :)

Anonymous said...

skriiiiv