Saturday, March 24, 2007

Bla bla bla.... orka med titel...

Längesen jag skrev nåt här nu, men har inte något vettigt att skriva direkt. Sitter just nu och försöker bestämma mig om jag ska beställa skivor från CDON eller inte. Varför kan man inte ha mer pengar så att man kan köpa dom skivorna man vill ha utan att behöva ha ångest för hur ekonomin kommer att behöva lida för resten av månaden? Fan vad jag längtar tills jag kan börja jobba. På tal om det har jag nu bokat in ett möte med studievägledningen så att jag kan utreda hur länge till jag behöver plugga egentligen innan jag får ta någon examen. Min plan är att gå dit och fråga vad jag ska läsa för att bli klar så fort som möjligt :)
De skivor jag tänkte beställa är för övrigt:
Opeth - Deliverance
Strapping Young Lad - The New Black
Corrosion of Conformity - Deliverance (ja, den heter också så)
Corrosion of Conformity - Wiseblood

Vill egentligen ha senaste CoC skivan men den kostar typ 170 spänn och det vägrar jag lägga ut på EN cd-skiva, när jag får alla dom ovanstående för 246kr. Tänk om alla skivor kunde kosta runt 70-80 spänn, då skulle man ju köpa så många fler. Alla vinner! Lyssna på mig skivbranschen, jag har alla svar!
Har verkligen inte förstått det här med att betala för att LADDA NER musik. Det är ju helt värdelöst! Man vill ju ha den fysiska skivan. Ladda ner gör man ju för att se om skivan är värd att köpa eller inte.

Aja, nu borde jag gå och handla mat till middagen ikväll. Limekyckling ska det bli, hoppas att det blir gottigottgott.

No comments: