Tuesday, April 22, 2008

Exjobbsintervju!

Jajjebing, på fredag ska jag inställa mig på min första (och förhoppningsvis sista) exjobbsintervju. Börjar bli lite nervös, och funderat på en massa saker man sluppit tänka på hittills, t.ex. vad man ska ha på sig för kläder och vad dom kan tänkas ställa för frågor. Först ska vi tydligen käka lunch, vilket verkar vara en sjysst start på det hela. Hoppas det inte är nåt grisigt käk som man måste slafsa med. Hur var det nu.... kniven i vänster eller höger hand....

Exjobbet i sig verkar intressant och det är ett företag som jag verkligen skulle vilja jobba för, så håll tummarna! Skulle vara jävligt skönt om jag kunde ro hem det. Verkar som att man kan starta redan under sommaren också, vilket skulle innebära att jag slipper sommarjobba, woho!

Uppdatering följer på fredag!

2 comments:

Anonymous said...

Ta det bara lugnt och tänk på att det är DOM som vill att DU ska komma dit. Alltså att det är dom som är intresserade av dig och inte bara du som är intresserad av dom! Att du ser ut som en trafikolycka kan vara ett problem dock. Men det kan gå. Har du funderat något på att ha Burkha på dig?

Pelle said...

Haha! Tack för stödet :) Jag tänkte att jag kunde gömma mig under en ku klux klan dräkt, men det kanske skulle verka lite provocerande.