Wednesday, May 9, 2007

Sha la la

Nu är den fruktade dagen över. Domedagspresentationen är avklarad. Det var faktiskt inte alls så farligt när det väl var dags. Nu blir det helfokus på tentapluggande i dom andra två kurserna, elektroteknik och fordonsaerodynamik. I den senare kursen kommer tentan bara vara 2 timmar lång och bestå av flervalsfrågor, så förhoppningsvis är den inte SÅÅÅ svår.

Gick bra hos psykologen med, hon grillade mig med en miljard frågor typ. Och så fick jag en sömndagbok (eller NATTbok, hahahahahah) som jag ska fylla i under dom närmsta två veckorna innan vi träffas igen. Ska typ föra statistik över hur lång tid det tar att somna (skitlätt att veta det....), hur många gånger jag vaknar under natten osv. Men förhoppningsvis leder det till att det blir bättre i slutändan i alla fall, så man får väl snällt lyda.

Nu är jag hungrig som en tibetansk tiger, så FUCK OFF!

No comments: