Tuesday, September 16, 2008

Jobberbjudande

Jaha, exjobbet fortgår mer eller mindre enligt plan. Min grandiosa vision att blogga en massa och berätta hur exjobbandet går gick väl lite sådär. Men hur som haver, det rullar på och förhoppningsvis ska det bli klart i tid. Jag har blivit erbjuden jobb också, som jag har gått och funderat lite på den senaste veckan. Har bestämt mig för att ta det i alla fall, det kommer nog att bli riktigt roligt. Skönt att ha fast jobb klart när exjobbet väl är färdigt.

Förutom det så är det grymt mycket bra konserter i höst, varav en redan varit.
  • At The Gates
  • Meshuggah
  • Mustasch
  • Black Stone Cherry
  • Opeth
  • Volbeat (utsålt innan vi hann köpa biljetter dock)
  • Whitesnake
  • The Kristet Utseende
Kommer bli en bra jävla höst känner jag på mig, tyvärr har jag nog inte råd att gå och kolla på alla. Varför ska alla spela just på hösten? Hade varit sjysst med lite spridning över våren också.

Nåväl, see you later alligator.

2 comments:

eatfrog said...

nya bsc var lite besvikelse, kändes lite radiorock. :/

Pelle said...

Har bara lyssnat på första halvan men jag håller med. Var inte alls lika klockren som första skivan...