Friday, May 9, 2008

Dandsbandsmusik

Åh vad irriterade jag blev! Hade just skrivit ett inlägg och skulle lägga in en bild, men när jag flyttar på den raderas allt jag skrivit. Skitkul! Nu kommer jag inte ihåg vad jag skrev heller. Men det var i alla fall något om att Necrophagist har en ny trummis som verkar grym, och om tekniken funkar så ska det finnas en video här på bloggen som man kan kolla på. Han ser ju inte ens LITE besvärad ut av att spela. Go Romain!



Blev inspirerade av Peters TPTEST'ande också, och tänkte med pröva. Har ju faktiskt aldrig kört det på den nya uppkopplingen. Var bättre än väntat på uppladdning, men lite sämre på nedladdning. Resultatet:




Och var det någon som läste om SD's förslag att sänka skatten för dandsbandsmusik? Det tyckte jag var ganska roligt. Det är väl troligtvis deras vettigaste förslag hittils.

1 comment:

eatfrog said...

det om dansbandsmusik har jag missat. :D bra förslag!